onsdag den 18. juli 2012

Projekt 'stor-pige' børneværelse vol.3



Dagens Ikea tur endte med en masse "skrammel", eller.. det er jo ikke skrammel, men I ved hvad jeg mener.. OG to kommoder, bare de der små helt billige ubehandlede træ kommoder. Det er min plan at jeg "med tiden" når tiden og den rette energi er der, skal male og tapetserer dem, derfor den model. Og så er jeg lidt nærig anlagt for kender jeg mig selv, så bliver de skiftet ud og et års tid, og så er 149kr jo ikke alverdens undergang.
Men er der noget jeg hader, så er det altså at samle Ikea ting! Åhhh hvor min tålmodighed kommer på prøve, big time, for den er nærmest ikke eksisterende!

Og hey, den nye store seng er kommet op og blevet samlet!
Det skal nok blive godt.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg har kun én ting at sige til dig:
    POWERTOOLS!
    Jeg har et hus fuld af Ikea, og en mand der i et forsøg på at dæmpe shopping-iveren har besluttet at det jeg køber må jeg også selv samle..
    Altså kommer skruemaskinen frem hver gang der skal samles Ikea møbler. Lav hastighed og en god samling bits - så kører det..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D