mandag den 30. juli 2012

Tak tak tak - Jeg blir' ved!


Hold da op!
Tusinde tusinde tak for alle jeres søde kommentare og mails, det varmer virkelig mit hjerte. Tænk engang, så mange mennesker man ikke kender, støtter op om en - det er da imponerende, og ikke mindst meget rørende, tusinde tak.

Min intention er så absolut at blive ved med at blogge, bare rolig, det er jo det jeg elsker aller mest.
Først var tankerne at gøre bloggen lukket så den krævede en invitation for at læse med, men nej, det kan simpelthen ikke være rigtigt - jeg har intet at skjule! Om det fortsætter som altid eller ændres lidt, har jeg endnu ikke taget stilling til, men igen, der er fandme ingen der burde kunne lave om på mig og min livskvalitet. NÅ!

... Men bloggelysten er der i hvert fald - så jeg fortsætter til trods.
Igen, tusinde tak for alle jeres søde ord, de er guld værd!

Image and video hosting by TinyPic

9 kommentarer:

  1. Sådan skal det lyde. Sejt søde.

    SvarSlet
  2. God indstilling...sådan!!! :-)
    KNUS

    SvarSlet
  3. SÅDAN!!!!! Jeg fik ikke kommenteret på dit sidste indlæg, men hold fast hvor blev jeg gal indeni da jeg læste det - tænk at du kan bliv dømt på at være glad på din blog - alle der følger med her i blogland ved jo at vi ikke altid fortæller hele historien, og da det for mange er deres fristed, så er indlæggene ofte også farvet heraf ;)

    Så skønt at du fortsætter, for NEJ INGEN skal få dig ned med nakken, og da slet slet ikke en der tydeligvis ikke forstår blogland :)

    Go girl!!!!

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Det er godt at du fortsætter!

    Det er bestemt ikke sjovt/nemt at leve med en sygdom som er "usynlig" for andre.
    Bliv ved med at vise de positive ting i dit liv frem og nyd dit pusterum!!

    Knus, Rikke

    SvarSlet
  5. Ih hvor dejligt at høre :) vil også have svært ved at undvære at følge med i dig og din skønne datters liv ;)
    Op på hesten igen, dem som kun tænker negativt om andres liv skal ikke have lov at vinde :)

    SvarSlet
  6. Jeg måtte lige finde dit tidligere indlæg for at finde hoved og hale i indlægget her. Bloggen er for dig frirum (som jeg forstår det) og det er den vist for de fleste. Hvorfor skulle du ikke have ret til ferie som alle andre?

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D