onsdag den 18. juli 2012

Dagens start

Virkelig ufedt at vågne op kl 5.20 og være frisk, som i lysvågen. Eller.. det i sig selv er jo ikke ufedt, måske bare lidt tidligt.. Men altså, min dag skulle starte med et ikea besøg.. og der er ligesom ikke åbent før klokken 10! Så nu fundere jeg over hvad jeg skal bruge tiden på, min udsigt fra sofaen ser sådan her ud - måske jeg burde sy lidt? Men... ja, jeg kunne jo også vaske op! Meeeen.. Kender i det der hvor man bare ikke gider? Ønsker mig viiiirkelig en opvaskemaskine!
Altså.. Hvorfor kan ikea bare ikke åbne kl 8 så?
Lidt træls når nu jeg lige havde set min dag for mig.. Ja ja, jeg ved det! Luksusproblemer..
Et par kommoder, en ekstra hylde, en stang og et tæppe - så kan jeg komme videre med værelset.. Og så måske lidt håndværkerhjælp en af dagene..Håber at kunne lokke kærestemanden min, tænker at han nok hellere vil hjælpe, end at betro mig med hans værktøj, der i blandt hans stiksav!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Samme tid vågnede jeg. Tidligt, og havde vejret så bare været med sol og morgen tåge så man kunne finde en skøn plads i haven men nej.
    Er spændt på at se hvilke krea projekt du skal igang med.
    Dejlig dag til dig.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D