tirsdag den 10. juli 2012

Børneværelser - Lidt inspiration





Mynthe får en ny og større seng i 3 års fødselsdagsgave, eller.. den står faktisk allerede i kælderen og venter, så mon ikke den snart kommer op? I den forbindelse har vi snakket om at hun skal have "nyt" værelse. Eller i hvert fald bare lavet op og sorteret godt ud. Et "stor-pige" værelse som hun selv så fint siger - så jeg leder efter lidt inspiration.
Åh hvor er der mange fede børneværelser, problemet er jo bare at vi bor småt og til låns så vi må ikke lave markante ændringer og kun en lille tynd skillevæg opsat på reoler sørger for at adskille hendes og mit værelse fra hinanden, ingen dør. Men det fungerer, og hendes værelse er nu ret så lille og hyggeligt - og ikke mindst funktionelt.

Men nyt skal der til, så jeg suger alt inspiration til mig,
Mynthe vil have lyserød og prinsesser, meeeeeeeeen...

Alle billeder er fundet på Pinterest

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Ah ja, lyserød og prinsesser er også ønsket her hjemme, når jeg når så langt.. først skal brormand have piratværelse i mit kontor.
    Fine inspirationsbilleder!!

    SvarSlet
  2. Æv så ryger dit kontor? Jeg øøøøønsker mig SÅ meget "Mit eget" kontor/sy/male værelse - det må blive når jeg engang vinder i lotto ;)

    Du må igang med piraterne - God sommer :)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide, hvad det er for tapet der er på billedet ovenover (flerfarvet med store trekanter)...?! Eller om du ved hvor billedet er fra?

    Jeg har forelsket mig totalt i dette, og det ville passe perfekt på mit kommende barns værelse!!!


    Please, hjælp mig!

    Venligst
    Trine

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D