tirsdag den 24. juli 2012

Finally!



Det er skønt at have prinsessen hjemme igen.
Men hold nu op hvor man hurtigt (og lykkeligt) glemmer alt rodet sådan et pigebarn fører med sig.. Og ikke mindst alle spørgsmålene.. "hvaaad", "hvorfor deet", "moooar".. Holy christ!
- Men ja, inderst inde er det nu ret hyggeligt og hvor er hun sjov! tihii..

Vi hygger.
Hun blev super glad for værelset og ELSKER sin nye seng og hulen.
Vi har leget, spillet spil, læst bøger, gået ture, set pony film og ja, you name it.. Det er skønt at hae hende hjemme igen! Selv ham kærestemanden min havde savnet hendes skønne selskab.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Det må have været rigtigt svært at undvære hende i så mange dage!

    Som du skriver, glemmer man helt, at der er ting, der godt kan være en smule anstrengende med sådan en lille trold. Jeg glemmer det i hvert fald hurtigt, og kan blive helt utålmodig, når mine sover, efter at de skal vågne op, men så går der ikke lang tid, før jeg tænker: "Nå, nu må det også snart være tid til en lur!". ;)

    Hun er godt nok nuttet, Mynthe!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D