fredag den 6. juli 2012

Børn der "samler" - My little pony




Min lille pige er ved at blive stor! Snart fylder hun 3 år.. Som hun i øvrigt selv er HELT og aldeles klar over! Hun er ved at blive en strid bisse, eller.. mere fræk, men stadig utrolig kærlig og omsorgsfuld. Hun er min stolthed.

Nå men, når man er en stor pige "gider man altså ikke lege med babylegetøj" og på vores ferie faldt Mynthe pladask for My Little Pony serien eller figurerne hvis man kan sige sådan. Hun fik lov til at købe lidt for hendes feriepenge, og resten hedder så ellers ønsker til fødselsdagen.
Meeeeen barnet "ska' da' ha'" så mor her er igang med at ransage den blå avis for lidt billige godter til samlingen - Mynthe er nok ret ligeglad med om ponyerne har været igennem en anden lille piges frisør salon før hendes, og mor her? Ja hun er bare glad for at spare hvor spares kan..

Har jeres børn noget de "samler" på?

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Min datter er også glad for Ponyerne.
    Jeg kan anbefale Spejdernes loppemarked i Farum, de er gode at besøge når der pludselig skal samles på nyt legetøj. Jeg har fundet en del barbier, ponyer og Byggemand Bob ting derude. Og det går endda til et godt formål =)

    SvarSlet
  2. Jeg GLÆDER mig til Carla (på 10 måneder) begynder at gå op i den slags - min mor har gemt mit my little pony og der er bl.a. også en stald - jeg synes altså det er fint:-) Emil på 5 samler på knap så interessante ting....smølfer synes jeg er okay men Bakugan - ej, vel?!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Min søn er snart 3 år og elsker værktøj... Jeg købte en hel af de der klodskasser, fyldt med det til kun 30 kroner! Dejligt med et begagerumsmarked ;-0

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D