torsdag den 26. juli 2012

Kender du LEGO wear?



.. Jeg gjorde ikke! Eller jo, det gjorde jeg - men jeg har altid forbundet LEGO tøj med sådan nogle virkelig grimme farverige trænings/jogging dragter, I ved, dem man havde som barn i grøn, blå, rød og gul? Hold da op hvor så man ud.. Ha!
Nå men, ja, det var jo så mit indtryk af LEGOs tøj, men man må da sige det har ændret sig! Faktisk er det jo slet ikke, sådan noget 90'er tøj, som jeg associerede det med, men der imod lækkert kvalitetstøj i fede designs.

Tøjet Mynthe har på her, er fra LEGO wear, kjole og strømpebukser. Kjolen er ikke én jeg umiddelbart selv ville have haft valgt, men Mynthe er faldet pladask for den og danser rundt i den og har allerede udnævnt den til den nye 'yndlings'. Men igen, super lækker og blød kvalitet. Strømpebukserne derimod er jeg helt forelsket i, fedt design og SÅ lækre - selv efter vask, igen og igen.

Klart en anbefaling værdig - og hvis du er hurtig er der netop nu, fra idag af, -70% på en del af de lækre varer fra LEGO wear. Lyder det fristende - så kig her

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Skønt sæt.

    Da min Sille var lille (hun er 8) var det meste virkelig noget grimt tøj fra Lego. Jeg havde nogle enkelte ting derfra, da Lego på det tidspunt var det eneste mærke der ikke kun lavede tøj i en fiset lyserød farve, som jeg hadede. Men kvaliteten var i top. Jeg har siden ikke købt noget tøj fra Lego, men fedt at høre de er kommet på banen igen.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D