onsdag den 4. juli 2012

SÅ lykkedes det! ( + en vinder)


Man skal åbenbart bare være tålmodig og meeeeget overbærende!
Nå men, med lidt hjælp fra support er betalingen endelig gået igennem og jeg har nu masser af lagerplads at boltre mig på igen. Skønt - så nu slipper i ikke!

Der er stadig kaos og virvar i mit hoved og i min krop - men lysten til at blogge er der endnu, så skønt endeligt at kunne igen.


Et længe ventede indlæg må også være der hvor vinderen af min ferie give away afsløres?
Traaa daaa... Vinderen blev Fru Thornholm med bloggen Alma La Palma.
Så Stine, hvis du vil maile mig din adresse?


Jeg håber i nyder sommervarmen, det gør vi :)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvad gør man når man ikke har mere lager-pladsen. Tror snart jeg får samme besked?

    SvarSlet
  2. Uh, det er da et godt spørgemål. Mon ikke også snart, at jeg skal finde ud af det?!

    SOMMERHILSNER
    /Christina

    SvarSlet
  3. Har ikke haft fået beskeden før, har alligevel blogget i snart 3 år og overført en deeeeel billeder ;)

    Men troede egentlig bare det var sådan et engangsbeløb, men det er åbentbart et lille beløb hver måned der skal betales? Mystisk, men manden lød desværre til at have styr på det..
    Men det var egentlig nemt nok, den guider en igennem og det er bare få klik, så kan man blogge igen - min drillede desværre bare lidt ekstra:(

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D