mandag den 16. juli 2012

En pakket kuffert og liiiiiidt savn

Nu er weekenden gået, og det var så idag jeg normalt skulle have Mynthe hjem igen, men nej - først næste mandag! Weekenden er faktisk gået fint mht savn, igår var lidt hård, men så fik jeg heldigvis en lille update fra dem, så nu kan jeg klare mig lidt endnu. Men her er godt nok tomt herhjemme..

Da jeg pakkede hendes kuffert, røg der en lille gave med fra mor og et billede af hende og mig, ja ja.. men altså, man er vel mor med stort M :)


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Sender et kram .. kan godt forstå hvis det er lidt hårdt :-)

    SvarSlet
  2. Ja, de unger er altid savnet, når de er ikke er ens favn!

    Kram

    SvarSlet
  3. men farmand har sikkert glædet sig helt vildt....

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D