søndag den 22. juli 2012

Tilpasning af ikea LACK bord // DIY





Et lille projekt med et Ikea bord. Det er LACK modellen til 39kr,-
Egentlig ville jeg have haft en plade skåret og tilpasset til radiatoren og højden. Men, det blev lige til den hurtige løsning da tiden løb fra os. Så indtil videre blev det til en tilpasning af Mynthes gamle bord. Der er blevet skåret et stykke af og bordbenene er blevet rykket, så bordet passer i hak med radiatoren og bordbenene er rykket og tilpasset fodpanelerne. Skiii'de smart hvis jeg selv skal sige det.
Men på sigt skal det nu altså være en hvid tilpasset bordplade der hænger. 

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det er da blevet super fint! Glæder mig til at se det færdige resultat af alle jeres puslerier :)

    SvarSlet
  2. Det ser skide godt ud og en virkelig smart og dejlig nem løsning :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Good information on your blog and thanks for provide me valueable info... I especially enjoyed this one!!I really liked your Information.
    Gulvlampe

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D