mandag den 16. juli 2012

Projekt 'stor-pige' børneværelse vol. 1



Idag har den stået på nedpakning af diverse ting og sager! Hold da op hvor har hun (vi) meget lort.. Jeg mangler stadig at tage en del pynt ned fra væggene.. Min plan er at få et helt tomt rum med hvide vægge inden den nye seng kommer op og jeg begynder på alt det sjove.
Reolerne kan der desværre ikke flyttes rundt på, der er tre af slagsen som er beklædt med gipsplader under et træskelet som udgør en væg der deler værelset op i to brugbare rum - Mit soveværelse som er et gennemgangsrum med garderobe og seng ovenpå opbevaringsskabe, og så Mynthes værelse som er dejlig lyst pga vinduet ud til haven.
Fordelen fungerer perfekt og jeg elsker at kunne høre hende trække vejret om natten - MEN, det ville nu være rart at have en dør at kunne lukke. Det er især træls om morgenen, for Mynthe vågner selvfølgelig OGSÅ af mit vækkeur, eller ind imellem af kærestens som altså ringer kl 05 (!!!!)
- Så på sigt kunne jeg godt tænke mig noget større, med Mynthe og ham kærestemanden.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at følge slagets gang. Skal Mynthe have ny seng? Troede de kunne bruge Juno sengen til de var omkring 7-8 år? Det er måske fup og bedrag?

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D