torsdag den 26. juli 2012

PIIIIIIIINLIGT...!!!!

Okay, jeg er ikke meget for at indrømme det - men jeg har virkelig lavet en bommert! Altså.. Som i VIRKELIG lavet en bommert.
Kender i det der med at man lægger noget et sted så man lettere kan finde det og huske det senere?
.. jeg tør næsten ikke sige det!


Men jeg har ryddet lidt op i kælderen idag, og ved i hvad jeg fandt? En pose med pakker, som skulle være sendt for længst. Faktisk var jeg 110% sikker på at jeg havde sendt det hele for længst. Og hvad var der i de der pakker? Lidt forskelligt der skulle være postet for hundrede år siden, blandt andet et par Give aways!
Faktisk har jeg haft mailet frem og tilbage med nogle om hvorvidt gaven var sendt? "ja ja selvfølgelig, det er længe siden" ej altså? Min hukommelse er dårlig, det følger desværre med til en af de mange ting jeg døjer med, men dét her - dét er alligevel det værste jeg har glemt!

UNDSKYLD..
Det er simpelthen SÅ pinligt!
Alt bliver sendt på lørdag, og ikke gemt væk i kælderen - igen.

Men kender i det, jeg satte posen oven i autostolen i kælderen for at huske den næste gang jeg gik ud til bilen, men i al hast har jeg sikkert fået fjernet posen en dag da jeg skulle bruge autostolen og glemt alt om den pose, og bildt mig selv ind at det var ordnet! 'armen hvor er jeg flov!!!!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Tihi - Åh ja, det kan ske for selv den bedste!!! :)

    Jeg kan godt forstå du synes det er lidt pinligt og irriterende - men altså det går nok :)
    Der er ikke nogen der er kommet til skade af at pakkerne har puttet sig i kælderen og det er da bare godt at pakkerne nu er fundet så de kan blive sendt :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Sådan kan det gå, mon den rosendahl thermokande jeg vandt i din giwe away er med i den sending? Vh Maria

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D