mandag den 2. juli 2012

Vi lever..




Vi lever endnu, i bedste velgående - bare rolig:)

Jeg kan ikke få lov til at blogge fra min computer, aner ikke helt hvorfor.. Træls!
Når det så er sagt, så er jeg også rigtig træt og energi forladt fortiden. De sidste par uger og de to kommende, stresser mig lidt! Jeg har skulle nå en hulens masse på kort tid og har stadig en del der presser på. Oven i det hele starter jeg fra imorgen på "arbejdslivet" igen.. Eller, det er vidst at overdrive, for som en opstart er det kun 4 timer to dage om ugen, men nøj hvor jeg glæder mig til at komme lidt ud og igang igen. Fra næste uge af, står den også på "genoptræning" så der sker lidt herhjemme. Mynthe er i hopla og nyder hendes nye liv som stor børnehave-pige, hun er så sej!

Kæresten min og jeg har idag kunne fejre at det er ét år siden vi første gang mødte hinanden. Tænk engang, ét år! Det er godt nok gået stærkt.. Har fået smukke roser og et helt fantastisk flot armbånd der er lige mig! Han er sgu' dejlig ham kærestemanden.

Indlæg, billeder, tekst og sjov ligger i kø for at komme ud på bloggen - og ikke mindst vinderen af min give away!
Jeg håber at en klog løser problemet inden længe - så på trods af stilheden, har vi det skønt, bare rolig. Men tak for bekymringerne - I er skønne!



*POSTED FROM MY IPHONE

2 kommentarer:

  1. Åh, tillykke med 1 års kærligheden! <3

    Vi venter her stadig, så tag du den tid det skal tage.... ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, og hvor lyder det spændende med arbejdslivet... :-)
    Og nå ja, det lyder også dejligt med årsdag og forkælelse, meget dejligt endda! ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D