søndag den 22. juli 2012

jeg SAVNER!

JEG SAVNER MIN PIGE!
Idag har været noget rigtig lort, igår var også slem, men idag, nøj altså.. dagen skal bare gå så det kan blive imorgen. Imorgen formiddag kommer prinsessen nemlig hjem.
Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til at give hende verdens største og længste kram og så skal hun ellers bare kysses på resten af dagen.
Tænk sig, 10 dage væk fra hinanden! Jeg gør det aldrig igen.. Eller, jeg har jo nok desværre ikke noget valg. Og egentlig har det ikke været så hårdt som jeg havde frygtet - MEN, let har det altså bestemt heller ikke været!

Nu glæder jeg mig bare til at få hende hjem og give hende en frygtelig masse kærlighed. Og ikke mindst vise hende, hendes nye værelse som jeg jo havde lovet ville stå klar når hun kom hjem - og klar er det!
De næste 4 dage har vi fri sammen før hverdagen igen begynder. Så masser af mor-datter hygge tid, jeg glæder mig! Og håååber at hun også gør, men mon ikke?! 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Pyha kan godt forstå, det er hårdt!
    Dejlig blog, du har, forresten. Har netop meldt mig som fast læser :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  2. Det kan jeg sørme godt forstå, puha godt det ikke er mig, kan virkelig godt forstå du har savnet hende.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D