tirsdag den 24. juli 2012

3. gang var heller ikke lykkens gang..







*POSTED FROM MY IPHONE

4 kommentarer:

  1. Øv øv! Synes de ringe er så fede, men er også ret sikker på, at den ikke ville holde ret længe på min finger :(

    SvarSlet
  2. De er nemlig skide fede! Men altså.. det var min nummer 3 der gik i stykker og man kan ikke reklamere :(
    Fik afvide i butikken sidste gang, at hvis man havde to op af hinanden så holdte de bedre.. Købte to, men nej! Sikkert et salgstrick, men ja - jeg hoppede jo også på ;)

    SvarSlet
  3. Øv altså. Jeg har også haft 2 - på én gang - og den ene holdt kun 4 timer på... Altså!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk er det rigtig meget for ringe! NÅ..

      Du har forresten aldrig sendt mig din adresse? Du vandt jo bogen i min sidste give away? Den med god familie kemi :)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D