tirsdag den 10. juli 2012

Bryllups fotograf


I lørdags blev min fætter, Mynthes gudfar gift med sin smukke brud.
Der er altså et eller andet fortryllende over bryllupper..
Faktisk har jeg altid sagt at jeg aldrig ville giftes og at man da ligeså godt kunne leve som kærester, det gør jo ingen forskel. (sådan rent kæreste samlivs mæssigt) MEN, de ord tager jeg i mig igen! Nøj hvor vil jeg gerne giftes en dag - absolut ikke nu eller foreløbig, men en skønne dag.

Jeg var så heldig at få lov til at være fotograf og forevige det glade par. Der er kommet rigtig mange gode billeder ud af det, og efter en omgang redigering er de klar til at blive overrakt til brudeparret. Jeg glæder mig til at vise dem det færdige resultat, og måske også et par stykker her på bloggen hvis jeg får lov :)

Gaven til dem var hjemmelavet, den viser jeg frem senere..

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder, ser virkelig ud til at det var en fantastisk dag..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fine billeder, og fine ringe de er magen til vores (vi blev gift Sct Hans)

    SvarSlet
  3. Kagen ser spændende ud - den håber jeg du viser i fuld figur :)

    SvarSlet
  4. Tusinde tak, dagen var super duper og helt perfekt til brudeparret.
    Sjovt med ens ringe, tillykke med jer også så :)

    Skal nok vise kagen i fuld figur, den var den lidt fin - især med klemme på toppen!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D