mandag den 23. juli 2012

Projekt 'stor-pige' børneværelse vol.5 - Det færdige resultat







Og således blev det. Færdigt som lovet, næsten da.
Der mangler lidt pyntepuder til hulen, kurve til reolen og en stor magnettavle (over de pink bøtter på stangen), og så et andet bord med tiden. Men alt i alt er jeg nu ret tilfreds med resultatet - og mon ikke Mynthe også er?
Det er i hvert fald blevet et børneværelse til en stor pige, Juno sengen er væk og alt "baby" legetøjet er givet videre. Så nu er vi 'kørende' de næste par år - hvis da ikke mor her får nye idéer :) - Eller hvis vi skulle være så heldige at finde noget større og bedre at bo i, som sagt er det der dele værelse kun en midlertidig løsning, men det fungerer nu altså super :)

Image and video hosting by TinyPic

21 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare blevet flot! Et rigtigt stor-pige-værelse. Er sikker på at Mynthe bliver rigtig glad for det.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det fint!!!! Hvad "sidder" bamserne på? Det ser smart ud

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet flot, mange super fine detaljer og smarte ideér. Glæder mig til at høre hvad den store pige siger til det når hun kommer hjem:-)

    SvarSlet
  4. Wow- hun bliver da jordens gladeste pige. Hvor er det flot - respekt herfra.
    Kh. Henriette / http://gaardenoggaden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Det ser super godt og hyggeligt ud!

    SvarSlet
  6. Det er blevet super, super fint det værelse :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint- og den der bamse stang er en super ide... den nupper jeg i farten som inspiratione til mine pigers værelse- håber det er ok?

    SvarSlet
  8. Ej hvor er det bare hyggeligt, og dejlig piget :-) Vil også gerne lige hører mere om den der bamsestang, super ide... Og de fine bogstaver over sengen, hvor er de fra?

    Kh Nanna , Stjernepus

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare blevet fint.

    Skøn ide med en lampe under sengen.

    Jeg vil også gerne vide hvor de flotte bogstaver over sengen er fra?

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare flot og gennemført! Fed ide med bamserne, det kunne også godt blive en løsning herhjemme og bogstaverne er topfine :)

    SvarSlet
  11. Wauw! Sikke et flot værelse og fed blog! :D

    SvarSlet
  12. Værelset er blevet super fint, tillykke med resultatet.

    SvarSlet
  13. Hold nu op hvor er det blevet godt!
    Super flot og rigtig tøset..
    Sød ide med sættekassen under sengen!

    SvarSlet
  14. Sikke et flot stor pige værelse. Mynthe bliver da ellevild :o)

    Jeg går også med lidt små ændringer til mine pigers værelser. Det er ikke længe siden de blev lavet om. Meeennnn jeg får, som du, også nye ideer hele tiden og de skal da sættes i værk.

    SvarSlet
  15. Hvor er det hyggeligt. Er vild med hulen:)

    SvarSlet
  16. Hold nu op hvor er det altså bare blevet super flot, så fed indretning og helt klar til at den store pige kan bruge timevis på at lege derinde, elsker den skønne pude inde i hygge-hulen :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare fint! :)

    SvarSlet
  18. Nej hvor er det altså bare blevet flot!!! Sikke en lækker hule...og jeg er vild med "bamser på stangen" detaljen...godt fundet på - ellers har man dem jo alle vegne:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  19. - Laver lige en samlet besvarelse :)

    Tusinde tak for jeres fine ord.
    Prinsessen er hjemme igen og knus-elsker sit værelse. Især hulen er hun vild med, og sengen - men det er jo også ret stort at gå fra 'tremmeseng' til sådan en stor høj en:)
    Bogstaverne er fra Panduro til omkring 16kr stykket, de skal vidst nok bestilles hjem.. Bamsestangen er en gardinstang fra IKEA, må indrømme at jeg ikke er den store bamsefan, så Mynthe har heller ikke flere end dem på stangen. Men hvor er det dog skønt at have dem samlet på ét sted! Men det er som sagt bare en billig gardinstang til 8kr. Se linket nederst.
    Smart og super enkelt. Og i stjæler selvfølgelig bare idéen :)
    - igen, tak for jeres ros :)


    http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70117172/

    SvarSlet
  20. Hvor er det bare hyggeligt, kan godt forstå hun blev glad for sit værelse, der er så mange fine finesser.

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  21. Som alle de andre, synes jeg også, at værelset er blevet superfint!! Jeg kan godt forstå, at hun blev glad! :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D