mandag den 28. november 2011

Ommøblering af stuen

Fredag aften foreslog kæresten min at vi skulle rykke rundt i stuen - vi har haft snakket om det lidt tid, men nu synes manden at det skulle være. Så fredag aften gik vi igang. Stort undskyld til Jytte, min kære underbo.
Det blev et kæmpe kaos, men efter et par timer blev det faktisk rigtig rigtig godt! Er super tilfreds og der er kommet en meget mere harmonisk sammenhæng af sofa- og spise opdelingen. Geeeeenialt siger jeg bare.
Så nu kommer alt det sjove, rykken rundt på billeder og nips. Nye hylder til endnu flere pynteting og malerier. Dejligt. Og jeg er SÅ glad for min "nye" stue.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Herligt, det er så skønt når man kan få mere ud af det samme rum, så man kan blive endnu mere glad for det :)
    Kan se på dine seneste indlæg, at det har lettet at få taget den store beslutning omkring din uddannelse - Det er IKKE et nederlag, det er en STOR sejr at du tænker på dit eget ve og vel, og nogen gange kræver det at man trækker stikket en smule ud, for en stund ;)

    SvarSlet
  2. Hej Karina, Tusinde tak for dine søde ord - de varmer! Og ja, beslutningen har virkelig lettet, så selvom det har været svært og jeg stadig er lidt skuffet over mig selv kan jeg godt se i bakspejlet at det klart har været det klogeste og bedste valg for mig :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D