tirsdag den 1. november 2011

Kærligheds-oprydning. Hvis der da er noget der hedder det!





Ja tænk engang hvad man ikke gør for kærligheden? Eller.. Ikke ment på den måde, men måske nærmere hvad kærligheden kan få en til.

Forleden aften da kæresten min og jeg selv stod sammen og lavede mad, kiggede han rundt i mine skuffer og fandt jo nok desværre ud af at jeg faktisk også er lidt af et dovent rodehoved selvom det måske ikke udadtil ser sådan ud. Flere skuffer herhjemme har navnet "rode-skuffen" der er en med plastik bøtter, en med diverse søppe-øse tingester og en med diverse mad ting. Hans kommentar lød lidt hen af - hvorfor jeg ikke ryddede op i skufferne og fik lidt systemer og på den måde skabe mere plads - ja ja, manden har da ret!
Et andet af hans forslag lød på at jeg skulle have mine opbevaringsglas ud af skufferne og op på min hylde som ellers huserede en masse fine nipseting, men som ifølge ham ikke helt hørte til, og igen, har han jo altså nok ret. Tss. Så nu, har jeg simpelthen fået ryddet op og ryddet ud, sorteret og puttet pænt i kurve og sat på hylder. Droppet mine blomster, pæne flasker med grøn the, farvede skåle mm. kun lidt kogebøger og min engel har fået lov at stå tilbage.
Pænt er det blevet, det må jeg give ham - ham den skønne.
- Når lyset tillader det, viser jeg nogle lidt pænere billeder og lidt mere af køkkenet frem. 

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. HOLD NU OP, hvor er der orden i den skuffe der! Wauw - tror jeg aldrig jeg har set hos dig før, men det ser godt ud. Det er vidst ikke helt tosset med input fra Hr. Kærestemand :)

    SvarSlet
  2. Det er meget godt at blive skubbet lidt til en gang imellem - og så af en man holder af :)
    Jeg har også et skab, der hedder "rodeskabet", og her i hjemmet er det også ham den søde, der sætter mig i sving med at få lidt orden på det indimellem ;)

    SvarSlet
  3. han er da vist en keeper ham kæresten Ü

    SvarSlet
  4. Kan jeg låne ham?? ;) kys Pernulle

    SvarSlet
  5. :)
    Han er bestemt en keeper! Og han udlånes altså desværre ikke Pernille - sorry ;)

    SvarSlet
  6. Altså hos mig hedder det alfabetisk rod i skufferne, for jeg ved godt hvor tingene ligger ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D