onsdag den 2. november 2011

Mynthes verden

Forleden dag tegnede Mynthe og jeg, hun elsker at tegne så det gør vi det meget i, men lige fortiden synes hun at det er ekstra sjovt at det er mor her der skal tegne hvad hun dirigerer mig til.
Så sidst vi tegnede blev jeg sat til at tegne mennesker - det startede med Mor, så Mynthe osv. og til sidst havde vi hele papiret fyldt med mennesker og selvfølgelig Basse.
Der dannede sig hurtigt et mønster for mig, det er tydeligvis de personer hun ser aller mest for tiden og dem hun holder af. Det er da lidt sjovt. Jeg elsker når jeg kan få nogle små glimt af hvilke tanker hun gør sig i sit smukke lille hoved.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Mit hjerte smeltede lige <3

    - og godt tegnet til mor :)

    SvarSlet
  2. Sikken sød lille ting. Da min yngste var yngre legede vi tit en leg der lignede lidt. Jeg spurgte : hvem elsker dig? og så nævnte vi på skift navnene på alle dem der var tæt på hende og bagefter gjorde vi det omvendt så hun fortalte om alle dem hun elskede. Den lille leg elskede hun og det er vel den samme følelse af samhørighed der er i din datters ønske til tegningen.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D