onsdag den 30. november 2011

Julesok





En stor julesok, færdigsyet og afleveret til rette ejermand.
Det er en bestilling til en venindes lille søn. Egentlig havde jeg sagt til mig selv at jeg ikke ville lave flere julesokker efter jeg havde lavet Mynthes sidste år, den tog nemlig pusten helt fra mig!
Meeeen, man har jo et standpunkt til man tager et nyt! Fik helt frie tøjler og valgte derfor en lidt "nem" og hurtig løsning. Imorgen får vi så at se om ejermanden kan lide den eller ej, men hvis der gemmer sig en gave nede i den, mon så ikke han kan lide den?

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Hvorfor står der maddox?

    SvarSlet
  2. Sikkert fordi drengen hedder Maddox??? :-) :-)
    Jeg syns den er helt igennem skøn...den er super fin:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Det gør han vel ikke???

    SvarSlet
  4. Drengen hedder Maddox og er rigtig skøn!
    Faktisk havde vi selv navnet oppe og vende hvis Mynthe skulle være blevet en dreng ;)

    Tak Malene, håber i har det godt og at du nyder den kommende jule tid med din familie :)

    SvarSlet
  5. Så var det da heldigt at hun blev en pige....

    SvarSlet
  6. Synes det er et flot navn - skønt når nogen tør vælge et navn man ikke hører ret tit ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D