onsdag den 16. november 2011

Hvem får dig til at smile?


I en tid hvor man måske tænker lidt ekstra over livet, er det guld værd at have nogle personer i sit liv der altid kan få en til at smile. Selvom man egentlig ikke har lyst til at smile, så kan man bare slet ikke lade være.
Fantastisk. - og livsbekræftende, til trods!
- Har du mon sådanne personer i dit liv?

Jeg kender én der har det lidt svært lige for tiden, én jeg altid kan få til at smile når hun trænger. Og hun trænger lige nu - måske hun smiler når hun læser dette? Håber.
Selvom jeg selv har lidt at slås med, så vil der altid være nogen der har det værre end mig - og dét er værd at filosofere lidt over tror jeg.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt og rigtig skrevet.... Ville ønske jeg kendte dig, tror du ku få mig til at smile :-)

    Håber også der er en der snart får dig til at smile lidt.

    KH Louise

    SvarSlet
  2. Du kan altid få mig til at smile :)

    SvarSlet
  3. Hvis det er mig det har det svært så smilede jeg :) Og du er en af dem der altid får mig til at smile, jeg tænker bare på alle de år jeg har elsket dig fordi du er så fantastisk.. kys din Cille

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D