torsdag den 24. november 2011

Skøn kage i skønherligt fad



I søndags lavede jeg en stor dåbskage til kærestens nieces barnedåb, (mere om den når jeg har fået skaffet nogle billeder, fik nemlig lidt hjælp af en skøn kage-blogkvinde) Men, der var lidt rester af fyld, pynt mm tilovers fra kagen, så tirsdag da jeg skulle i "mødregruppe" - ej, det er vidst egentlig bare blevet til veninde tøse hygge sladder i virkeligheden, mixede jeg en skøn kage sammen til de dejlige piger af alle resterne - en køleskabskage med bund af chokolate chip cookies - og en masse reste-cremer mm. væltet sammen med chokolade og så ellers i køleskabet til den skal spises.
Det var en oplagt mulighed for at få afprøvet mit nye skønne skønne fad fra Rosendahl, det er nogle nye produkter inden for deres Grand Cru serie, i flot enkelt hvidt design. Og bedst af alt, så er alle deres ildfaste fade med slip-let overflade så opvasken bare blir' en leg (altså.. næsten da!!!).
Jeg elsker klart mine nye fade og kan ikke vente med at skulle igang med mini omeletter lavet i de små fine ramekiner og lækkert hjemmebagt rugbrød i brødformen.
- Måske man skulle ønske sig noget mere fra serien i julegave? Kaffekopper måske.. Hvem ved!



 Dette er et sponsoreret indlæg
Billeder fra Rosendahl.dk

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D