mandag den 14. november 2011

Halvfærdige projekter


Har du også mange halvfærdige ting liggende rundt omkring derhjemme?
Mit hus flyder med det. Helt ærligt, hvor svært kan det være at gøre én ting færdig før man starter på noget nyt? Jeg har ingen tålmodighed, som i virkelig ingen tålmodighed! Derfor bliver jeg ofte ret hurtig træt af de ting jeg har gang, det lille bitte navnebroderi her med korsting, startede jeg på for i hvert fald et år siden tror jeg.. Da jeg fandt det frem igen forleden aften manglede der ca. 20 sting før det var færdigt.. Helt ærligt, det er da for dumt? Men, NU er det færdigt. Og jeg har absolut ingen anelse om hvad jeg skal bruge det til...

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. I en lille ramme på Mynthes værelse. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kender alt for godt det der med halvt færdige projekter. Det er ikke fordi jeg ikke gidder lave det færdigt jeg er ved MEN der er bare SÅ MANGE ting der fanger mig og som jeg bare lige må prøve.

    SvarSlet
  3. du skulle bare vide hvor MANGE halvfærdige projekter jeg har liggende.....

    SvarSlet
  4. Ha ha ha...kender det alt for godt - især den sidste del hvor man ik aner hvad man skal bruge det til:-)
    Knus

    SvarSlet
  5. Har ikke så mange halvfærdige-projekter liggende pt, men har tilgengæld rigtig mange jegrigtiggernevilmenikkehartidtil-projekter, som jeg gerne vil igang med...
    Navnebroderiet kunne du jo sy sammen med noget stof og lave en frugtpose eller hvad den nu ellers kan bruges til. Ja jeg ved, så har du jo et nyt projekt ;)...
    God aften

    SvarSlet
  6. OM jeg kender det?! Mit liv er et stort hængeparti, men jeg tænker at det også ville være lidt kedeligt hvis jeg ikke havde nogle halvfærdige projekter til regnvejrsdage.
    Tror det kunne se rigtig godt ud i en ramme i en flot farve.

    SvarSlet
  7. Ja, hold da op hvor jeg kender det. Har pt 4 strikkeprojekter liggende... Tror dog det ender med, at jeg kasserer de 3 :-S

    SvarSlet
  8. Kender godt problemet, men her skyldes det ikke dårlig tålmodighed, blot at en anden ny (og bedre) ide presser sig først i køen ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D