onsdag den 9. november 2011

Yummy Mummy?

Igår fik jeg en mail fra Trendsales, med dette billede og ordene "Vil du være en yummy mummy?"
Og hvem vil da ikke gerne det? Jeg har dog ikke ret meget erfaring med at finde tøj til mig selv igennem Trendsales, men det kunne da være at man skulle give det et forsøg.

Jeg er faktisk en rigtig flittig bruger på Trendsales - jeg sælger stort set alt Mynthes tøj der igennem, og får på den måde skaffet penge til nyt tøj.
Det fede ved Trendsales er at du kan finde alt hvad du søger, og du kan samtidig komme af med alt det der ellers bare ligger og fylder hjemme i skabet.

Kender du Trendsales? - Ellers burde du klart aflægge siden et besøg.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jeg er også flittig bruger af Trendsales - både til at komme af med min datter Alma's aflagte tøj, men også til indkøb af nye forsyninger. Og jeg har også udvidet min egen garderobe med stor succes. Blandt andet har jeg købt lækker strik fra Malene Birger og Lolly's Laundry som jeg er rigtig glad for..

    SvarSlet
  2. Jeg kender godt Trendsales. Og bruger den med jævne mellemrum til at købe og sælge tøj. Kan varmt anbefales.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D