torsdag den 17. november 2011

Nu må man vel egentlig godt.. - Ikk'?



Altså begynde på jule syslerierne?
Jeg har set at mange af jer allerede er gået igang, måske burde jeg også være gået igang for længe siden..
Det er lige det der med at udskyde tingene, men må hellere se at komme igang - det er nemlig en bestilling på en stor julesok til en skøn lille dreng, og hvis den skal nå at være i de rette hænder inden den 1. december må jeg jo hellere komme igang.
- Og når nu jeg har julestofferne fremme, så ku' man jo liiiiiige sy lidt julehjerter og noget! :)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Det må man i hvert fald. :-) God fornøjelse

    SvarSlet
  2. Det er bestemt ikke for tidligt at begynde at jule hygge. God fornøjelse.

    Kh Mette

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D