onsdag den 16. november 2011

Det er vel tilladt at drømme..




Ja drømme kan man jo altid ikke? Jeg fryser, så derfor drømmer jeg lige fortiden om den her skønherlige jakke fra PAJAR, men ja okay - jeg må nok hellere finde en lidt billigere model at drømme om, det der SU noget er nemlig desværre ikke noget man bliver rig af....
- Men se lige ryggen og pelshætten man kan åbne? 'armen den er da skøn med skøn på!
Måske jeg drømmer videre.......Nogle år endnu! 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jeg har oss været forelsket engang... I selv samme jakke og frøken canadian goose... Men så smuttede jeg forbi vero moda og fandt en fantastisk kopi til "kun" 900:D

    SvarSlet
  2. ....den er skøn(!) Jeg synes bare tit at har man først kastet sin kærlighed på den dyre sag så er det enormt svært at nøjes :)

    Jeg slæber stadig rundt på min Peak P. som jeg købte i `07 til 1600kr (mange penge for mig dengang) men jeg tænker tit på at selvom at jeg er træt af den, så er det stadig en super lækker jakke.....

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D