tirsdag den 29. november 2011

Adventskransen




Dette års adventkrans - også kaldet "skovbunden" ifølge kæresten. I lørdags stod den på den helt store jule kreativitets hygge med hele familien, vi mødtes først til en skovtur, senere æbleskiver, julemusik, julehygge, dekorationer,  juleklip og til sidst lækker mad.
Jeg havde selvfølgelig glemt det fad jeg ellers ville have lavet adventskransen på - men "heldigvis" fandt vi en nogenlunde pæn træstup i skoven lige klar til at bruge.
Lidt sjovt, jeg kan se hos mange af jer andre at julekugler går igen, jeg brugte dem også sidste år faktisk.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. EJ hvor er den bare flot!!!!!!!

    SvarSlet
  2. den er flot og rigtig hyggelig

    SvarSlet
  3. Hej. bare et godt råd.. hvis du lige har hentet træet ind fra skoven, bør du sætte det på et fad, da fugten ellers kan ødelægge dit nydelige gulv. Det ved jeg af bitter erfaring. Og for søren da, hvor er den fin.

    SvarSlet
  4. Den er rigtig flot din "skovbund"

    SvarSlet
  5. Rigtig fin adventsdekoration. Er vild med den rå træstub :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D