mandag den 21. december 2009

Veloverstået weekend



Så er weekenden allerede ovre, og mandagen er også snart slut! Hvor går tiden dog stærkt.. Vi har haft en kanon weekend, bare alt for kort!

Lørdag stod på en hyggelig strøgtur med en dejlig veninde, vi fik juleshoppet og spist lækker frokost.. Farmand og Mynthe hyggede sig herhjemme imens!
Da Mynthe var blevet lagt i seng fik jeg tid til at få lave
t de sidste julegaver på bestilling.. Jeg fik også lavet en mini æresport til min far og hans kæreste, de har været sammen i 12½ år idag, de er ikke gift meeeen.. Syns alligevel de skulle have et lille tillykke med på vejen, så havde lavet en æresport i mini udgave og placeret den på deres postkasse, så de kunne se den når de kom hjem fra arbejde!
Søndag stod den på Morfars fødselsdag, med EN MASSE mennesker.. Men Mynthe tog det i stiv arm og var simpelthen SÅ skøn og nem at have med, ingen sure miner eller hysteriske anfald over de mange mennesker - det var bare fedt!
Det øverste billede, var dagens billede til Morfar igår på hans fødselsdag..

1 kommentar:

  1. Næhhh tillykke til dem! Tænk det virkelig er SÅ mange år siden...
    Glædelig Jul

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D