tirsdag den 29. december 2009

Dagens indkøb!

Det er ellers forbudt at bruge flere penge på nipseting herhjemme.. Dels fordi pengene er lidt små fortiden, men også fordi vores bette lejlighed (som for øvrigt er til salg, hvis det skulle kunne have interesse) ikke kan rumme mere nips og tingel tangel! MEEEEEEN.. Jeg kunne ikke stå for disse formiddable lysestager.. Synes det er SÅ fine.. Godt nok passer de ikke så godt til vores spisebord lige pt, men når vi engang flytter og får nyt hvidt spisebord er de da bare helt perfekte!
Fik dem for en sølle 10'er i Netto.. Elsker sådanne kup!!! (Behøver jeg sige at Farmand synes de er afskyelige??...)


Pyntemynthen er også blevet forkælet lidt idag..
- Hun er vokset ud af sin fleecetrøje, og egentlig troede jeg vi kunne undvære den lidt endnu, har nemlig en til næste str som bare er ALT for stor - men nej, så vi har investeret i denne lækre sag.. Fik den dog billigt, så lidt at et kup synes jeg selv.. Hun har også fået en lækker strikvest som på billedet, bare i råhvid.. Så nu er hun klar til at tage til Sverige - Til sne og kulde!


Og selvom det var Mormors fødselsdag idag havde hun gaver med til os alle sammen herhjemme!
Mynthe fik en fin bide-rangle-bamse ting, Farmand fik en cartedor' is, Basse fik nogle hundekiks og jeg fik Alt for damerne som i denne uge har en dvd med, som jeg gerne ville se..
Skøøøøønt!

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare fin den vest! Er den fra mormor.nu? Eller minder den bare utroligt meget om deres?
    (iøvrigt en fantastisk side - der kan man hurtigt bruge et par tusinde)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D