torsdag den 17. december 2009

Ikke længere til salg

Åhh hvor jeg dog elsker mit barn - Vil lige påpege at hun nu ikke længere er til salg!
Hun har bare været SÅ god og dejlig idag! Igår aftes droppede vi det vanlige putteritual, og vupti, ungen falder i søvn efter én sølle sang! WAAAU.. Godt nok vågnede hun klokken seks imorges, (meget uvant, hun sover normalt til en 8-9stykker!) meeeeen det kan vi godt lige klare selvom mor her var monster træt - Hun faldt dog hurtigt i søvn igen efter en flaske..

Idag har vi været i mødregruppe, normalt er det en kæmpe udfordring fordi pynthemynthen ikke er til at få til at sove når vi er ude, ligesom hun også er lidt bange for fremmede..

MEN.. Idag har hun bare været en solstråle uden lige! Vi gik i mødregruppe, TOTAL kaos eftersom man åbenbart har valgt IKKE at rydde sne i min by som ellers er en RET stor en af slagsen! Kæmpede en brag kamp med barnevognen, egentlig var det sværeste at få den jungleret ud over snedyngerne fra vores hoveddør! Nå, men pyntemynthen sad op i vognen og fulgte lystigt med i moderens anstrengelser..
Var super sød i mødregruppen og fik hende endda til at tage en kort lille lur, og tog så igen en da vi kom hjem, OG i seng kl 20 UDEN gråd.. PERFEKT DAG siger jeg bare!

... Dagens højdepunkt ...
Mynthe fik lov at smage lidt af Maddox' grød (en dejlig dreng fra gruppen), hun har fået det én gang før men uden succes, hun anede ikke hvad fanden det var jeg prøvede at stikke i munden på hende! Men i dag åbnede hun bare munden og spiste som om "det havde hun da prøvet maaange gange før".. Super dejligt, så nu skal mor her vidst til at kokkerere!

Alt i alt en fantastisk dag - Har dog desværre ikke fået syet noget idag, har ellers en maaaasse ting jeg skal have nået inden jul!

1 kommentar:

  1. Sikken en skøn dag med skøn mønster-barn ;-) De dage kan altså bare give et ekstra skud energi, selvom man har været tidligt oppe ;-)
    Håber I dag bliver lige så god!
    Mvh Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D