søndag den 13. december 2009

Pyntemynthens hjørne NU MED SENGERAND!

Billedet retfærdiggører SLET ikke min sengerand synes jeg! Den er much more pretty in real life..MEN, man kan da ane den på billedet.. Ved hovedgæret er den en smule tykkere for at virke som sengeformindsker, derfor den ser lidt skæv ud:)
- Det er hendes lille sovehjørne.. Som snart bliver malet over, for så at blive malet på ny, men shhh det ved farmand ikke endnu! (det er skønt at gå alene hjemme på barsel)
Er lidt i tvivl om jeg skal male på ny, eller "bare" vælge
den nemme løsning og købe nogle wallstickers.. Er så panisk angst for at male forkert!!!!


4 kommentarer:

  1. Den er da' blevet super fin din sengerand... men ja sikke da et arbejde!!

    Glædelig 3 advent :)

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Tusinde tak!
    Og også glædelig 3 advent til dig:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot Camilla! den er lige min stil;-)
    Kh Julie

    SvarSlet
  4. Ja, Julie - kunne jeg forestille mig! Det er fra dine skønne tæpper jeg fik/tog idéen;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D