torsdag den 17. december 2009

Indretnings dilemma!!!!

Åhh er i vildrede!
Pyntemynthen har jo desværre ikke sit eget værelse, men kun et sovehjørne i vores soveværelse.. (Beder hver dag inderligt til at nogen vil købe vores lejlighed, så vi kan få noget større) Nå, men der skal altså laves om i hendes hjørne.. Farmand synes det er dumt, men han tager fejl!

Den ene væg er der (nogenlunde) styr på, men den anden.. Er lidt i tvivl om jeg skal male noget selv eller vælge den nemme løsning!
Ikea har nogle super fine og farverige wallstickers som er den ene mulighed - Den anden er at jeg selv malede et træ, eller stammel, og så satte blade på med tapetrester.. Den ide synes jeg umiddelbart mest om selv, MEN tror måske det bliver lidt kompakt da hun jo kun har et lille hjørne hvor der også skal lidt ting op og hænge.. (bogreol mm.)

Hvis vejret tillader det, står den på Ikea imorgen - Og så skal jeg jo have løst mit dilemma! Håber ikke jeg kommer til at ligge rastløs vågen i nat pga en skide væg! (Og ja, det er sket MANGE gange før)!!!

1 kommentar:

  1. Kan godt forstå dit dilemma.. uden at kunne se værelset for mig, ville jeg nok vælge IKEA wallsticker og når så i finder jeres nye sted.. så kan du rigtig få lavet det flotte træ.. kender det godt, da jeg også selv har en plan om at ville lave det :) Og de er da' faktisk super søde de blomster der!

    Håber du får sovet ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D