onsdag den 23. december 2009

Jul - Kom bare an!

Årets nok sidste jule sysleri.. Nogle søde julehjerter, egentlig var de til raflepakker som vi skal have med i aften, meeeeen.. Kan nu egentlig ret godt lide dem selv!

Så er alt klart til juleaften! Eller.. Næsten, mangler nemlig liiiiige de sidste 2 pakker som de søøøde og yderst dygtige folk fra postdanmark har "glemt" at aflevere hos mig til tiden.. ÆV æv siger jeg bare! Total kikset og komme med et billede af gavem istedet! Men sådan må det jo nu engang blive, selvom jeg ellers var i rigtig god tid med at bestille dem!

Alle gaverne er pakket ind og klar til aflevering, igår aftes fik vi afleveret halvdelen til min far og hans kæreste som skal holde julen i sverige med resten af min familie i år - vi skal til farmands familie i år! Billedet indeholder "kun" pakkerne til i aften (vi skal til min mormor i aften og spise risengrød og bytte pakker), nogle til min mor mm. og resten er til juleaften.. Det er VILDT hvad man køber ind, den anden halvdel af pakker som ikke er med på billedet er jo som sagt allerede afleveret!

Basse har været på kort mini juleferie hos Morfar og Bedste T, han har desværre rigtig ondt i poterne pga vej-saltet.. Og da de bor sååååå langt ude på landet hvor man ikke salter havde hans poter (og ham selv) godt af en pause fra Hillerøds veje.. (her rydder man nemlig ikke)!
Men.. Det passer vidst ikke helt herren.. Han savner vidst forkælelsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D