fredag den 18. december 2009

Dagens ikea indkøb

Igen idag har pyntemynthen været super - indtil videre i hvert fald! Jeg har været i ikea med en veninde og imens har Mormor og Mynthe hygget herhjemme.. Det er måske en lidt forkert tankegang, men nøøj hvor jeg nyder at mormor er førtidpensionist og derfor altid kan hjælpe lidt til i dagtimerne og hygge om Mynthe, det er bare fantastisk! (Elsker at få lidt alene-mor-tid indimellem)

Købte wallstickers, tænker det nok er bedst! Men det vil tiden vise.. Måske jeg når at ændre mening igen igen igen.. Det sker TIT!!!

De havde sat alt deres julepynt ned til 9kr pr pakke.. Skøøønt, så fik lidt julepynt med hjem også, det kan jo nemt gemmes til næste år! Jeg købte også lidt julestof og nogle rammer - En lidt sparsom tur, december måned er jo ikke en af de billigste! (rammerne skal dekoreres med tapet)
- Turen gik også lige forbi Panduro efter lidt bånd og indkøb til perleplader, blev inspireret af en anden blog, så nu vil jeg også prøve! (kan desværre ikke huske hvor, men det var nogle små søde svampe og nogle flotte snefnug)

1 kommentar:

  1. -og jeg elsker lidt "alene med Mynthe-mormor"-tid, så det passer jo fint ;o)

    Knus fra mormoren

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D