fredag den 11. december 2009

Projekt sengerand..


Så er jeg så småt ved at være klar til at gå i krig med pyntemynthens sengerand.. Eller, jeg har i hvert fald gjort til det at gå igang.. Skal have klippet nogle og fyrre firkanter, puhh!!! Det er først lige gået op for mig hvad det egentlig er jeg har kastet mig ud i.. Måske det tager mere tid end denne weekend indeholder.. Desværre! Manden skal til julefrokost imorgen, sååå der får jeg desværre ikke "fri" til at sy.. Men måske jeg kan få klippet firkanter!

Nå men putningen tog igen idag en krig! Det er altså bare ikke fedt.. Hun er så mega træt, men vil ikke overgive sig, så hvorfor ikke skrige istedet og gøre sin mor sindssyg.. For det kan hun nemlig rigtig godt finde ud af! ARRRGH..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D