tirsdag den 15. december 2009

Pyntepude til PynteMynthen

Mynthe har sovet siden kl 12.. Så hold da op hvor jeg jeg nået meget i dag! Vildt rart..
Der har været gang i symaskinen næsten hele dagen, hvilken ellers er en yderst sjældenhed fortiden, desværre!
- Har fået syet denne fine pyntepude, synes den er lidt hyggelig - og "mellemlags servietten" har været hMynthes tipoldemors, som desværre døde kort efter hun blev født!

I aften skal farmand og jeg ud og spise med nogle venner så mormor kommer og ser til pyntemynthen og Basse! Vi skal på Frk. Larsen hvor de hver tirsdag serverer Stegt flæsk ad libitum til sølle 89kr, Farmands livret, meeeeeeen mon ikke jeg finder noget andet fra menúkortet!

1 kommentar:

  1. Sød pude - og rigtig fint med en lille hilsen fra tipoldemor :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D