lørdag den 12. december 2009

FINITO..


Så blev den ged sgu' barberet! Min (eller.. rettere sagt Mynthes) sengerand er endelig færdig! Hold da op et projekt - DET gør jeg ikke igen.. (lige pt i hvert fald!) Tager fandme hatten af for de tøser der syr patchwork i lange baner - sejt gået!
Den er en anelse for kort, og firkanterne sidder total og aldeles SLET IKKE overfor hinanden, men what the fuck, sådan er det altså blevet.. Synes selv den er fiiiiiiin.. Skal dog lige se den på først, pyntemynthen sover (endelig!!!!!) så må hellere lade hende være, tænk hvis vi skulle hele nat-putningen igennem igen, som forøvrigt IGEN idag tog en evighed og var ekstra hård - var alene om det, farmand er til julefrokost med arbejdet nemmerlig..

Viser billeder imorgen når jeg får sat randen i sengen.. - Hvis den altså kan være der!
(krydser fingre og ber' inderligt)

OG vil da liiiiige have lov at påpege at der skulle bruges hele 87 firkanter!!! OH MY GOD..
(På billedet er jeg halvvejs med firkanterne)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D