søndag den 27. december 2009

Søndags hygge


Herhjemme er der dømt søndagshygge på sofaen, med joggingtøj, varm kakao (i mit nye krus selvfølgelig), kage og masser af film i fjernsynet!

Kagen er en rigtig ¨snasket kaloriebombe, men fantastisk god!!

Opskrift
6 spsk. kakao
250 gram hvedemel
300 gram sukker
1 tsk. natron
1 tsk. bagepulver
½ lille tsk. salt
2 æg
250 gram becel
2½ dl. mælk
100-200 gram groft hakket chokolade

- Alt blandes sammen i en skål og hældes i en form, bages ved 180 grader i 35min.
Topping: Becel, flormelis og kakao!

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Dejlig blog du har her - rigtigt hyggeligt at følge med i jeres lille familieliv.
    Selv om gaven var fra din mor så tak fordi du gider bruge tid på at lave ting til mine drenge. De er allerede taget godt i brug.
    Knus
    Dea

    SvarSlet
  2. Hej Dea - Det er jeg glad for at høre, er bare glad for de kunne bruges, jeg hygger mig enormt meget foran min symaskine så ingen problemer der:)
    Håber i har haft en god jul
    Knus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D