onsdag den 9. december 2009

Julestemning


Julestemningen er så småt ved at være landet i vores lille hjem, der er pyntet op, lavet juledekorationer OG sørget for pakkekalender til Basse.. Meget opfindsomt, 24 enorme hundekiks! Indtil nu virker Basse ovenud lykkelig for sine hundekiks. Hunde (læs; Basse) må have korttidshukommelse for han lader til at blive lige begejstret hver gang, han spriiiiiinger op hver gang han høre ordet "pakkekalender".. (Måske problematisk på længere sigt?!)
Mynthe blev snydt i år, da farmanden ikke mener at hun aner hvad det går ud på.. Måske han har fat i noget, MEN tænker jeg så bare, GØR BASSE?
... Men men men, bare rolig min lille skat - Næste år skal du få verdens flotteste pakkekalender, på fars regning!!!

En af de kommende dage skal jeg have fundet mig et lille juletræ så vi for alvor kan få julen indenfor døren..


2 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Glæder mig til at følge din blog.
    Skal du ikke have "faste læsere" på?
    Knus Julie (J_L)

    SvarSlet
  2. Hej Julie.. Jo det skal jeg da;)
    Det er liiiige det der med at finde rundt i det hele! Men er vidst ved at kunne finde ud af det.. Pånær det med uret! Hmm..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D