mandag den 24. december 2012

Kreativ julekalender for børn # 24

24. December - Sofapude med et skønt børne touch

Du skal bruge:
Monteringspude, stof, knappenåle, saks, (målebånd) og en tekstiltush

Læg stoffet sammen, nogenlunde i pudens størrelse

Lad barnet tegne med tekstiltushen

En fin tegning - 
(læs brugsanvisningen på dine tekstiltusher, med mine skal stoffes stryges for at holde)

Sy to sider a pudens mål sammen, ret mod ret
- læg evt tittekant ved hvis du ønsker det 

Lad et hul stå åbent så puden kan vendes

Når betrækket er vendt og puden er monteret, lukkes hulet med nåle og syes forsigtigt sammen 
- og ja, jeg gjorde det altså bare på maskinen!

Et styks fin sofapude, lavet af dem I har aller mest kær. Perfekt gave til mormor eller far?
Herhjemme er det kærestemanden min der får den har Mynthe bestemt.



Det var så det sidste indlæg for den kreative julekalender, Mynthe og jeg har nydt det - og vil klart fortsætte med at være kreative! Dog måske ikke liiiiige på daglig basis.. 
Tusinde tak fordi I har fuldt med og været søde til at kommentere, det gør det hele lidt sjovere. Jeg håber I har nydt det, lige så meget som vi har - Rigtig glædelig Jul, og på krea-gensyn til næste år. 
(Eller.. altså med juletingene, for bare rolig - vi blir' ved!) 


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. sikke en god kalender i har lavet og super sød pude <3 godt nytår til dig og din familie. Håber 2013 vil bringe jer medgang

    SvarSlet
  2. sikke en god kalender i har lavet og super sød pude <3 godt nytår til dig og din familie. Håber 2013 vil bringe jer medgang

    SvarSlet
  3. Satme da enkelt og smart!!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D