lørdag den 1. december 2012

1. December

Så skriver kalenderen 1. december - vi går en skøn måned i møde. Hyggetid, familietid, kreatid, gavetid og ikke midst en masse tid til at nyde det hele i fulde drag. Kærestemanden kom igår hjem med en 'blomst' iform af et lille fint juletræ, det er så fint! Nu står det og venter på at Mynthe kommer hjem igen, så hun kan hjælpe med at pynte det.

Herhjemme er nissen flyttet ind, faktisk flyttede han allerede ind igår nat, vi tog forskud på glæderne og holdt 1. december én dag før tid..

72 pakker er pakket ind, julen handler om at glæde.. Og mon ikke det lykkedes mig igen i år? I hvert fald burde Mynthe, min mor og min far blive RET glade i år :-)
Min far får hvert år en 'stuart stardust' julekalender, 24 forskellige øl - vi kører på 9. år i år, så det er vidst ved at være det kan kalder en tradition efterhånden..

Dagen i dag står på familie jule hygge, I eftermiddag drager vi til stor familiesammenkomst hvor der skal klippes og klistres, rulle, trille og bages - og ikke mindst hygges.

Hvad skal I lave på 1. december? - Har I nogen specielle traditioner?

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Her hjemme vil vi også starte traditionen med nissen flytter ind og den der til hørende dør! Knægten er jo kun 20 mdr. så det er først i år vi langsomt vil til at starte jule traditioner for ham, det er lidt hyggeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lige det der med at starte når barnet er klart. Sidste år havde vi hverken nisser eller julemænd, Mynthe var skrækslagen for dem. Det er hun stadig for julemanden, men nisserne må gerne være her :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D