søndag den 30. december 2012

Har du styr på Nytårspynten?

Billeder fundet på Pinterest

Vi skal holde Nytår herhjemme i år, vi bliver 13 (bare rolig, 14 med dukke Lotte som må sidde med til bords), og jeg glæder mig super meget - især til at dække bordet, jaja, men dét er nu altså hyggeligt! Det skal være super flot, elegant og ikke mindst festligt..
I år hedder farverne sølv og lilla, måske skifter jeg lilla ud med hvid, det får vi at se imorgen..
- Men jeg er vidst lidt sent ude..

Er du igang med bordpynten? I så fald, deler du så ud af dine overvejelser?
Herhjemme bliver det lidt af en "ungdomsfest" med masser af drikkevarer og lækker gourmetmad udefra, masser af champagne og kransekage. Nytårshatte er et must og den 'flotteste' vinder en præmie.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Godt Nytår!!
    Glæder mig til at se billeder af det nytårspyntede hjem!!

    SvarSlet
  2. Det lyder som opskriften på en god, festlig nytårsaften! Håber den bliver over al forventning ;0)
    Rigtig godt nytår til dig, Mynthe og kærestemanden ;0)

    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  3. Jeg har ingen nytårspynt i år, vi holder det ude, vi bliver 11 :)

    Men jeg glæder mig til at se billeder af, hvordan nytårsbordet bliver pyntet hos dig.

    Godt nytår.

    PS. Farligt nummer dit antal af faste læsere er oppe på :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D