onsdag den 19. december 2012

Så er der en der skal til at være kreativ...


Min aller go'este ven, Random.org hjalp mig med at vælge en vinder af de kreative julerester. Det blev nummer 33, og bag nummeret er Anna med bloggen Fantelastika. Endnu en blog jeg ikke kendte, men klart skal til at følge. Anna er også krea-ildsjæl helt ind i hjertet og har to skønne piger - og mon ikke de vil elske at få lov til at være jule kreative her i juledagene? Det tror jeg!

Anna, skynd dig at mail mig din adresse - så får jeg sendt tingene afsted til dig som det første imorgen!
... og psssst. jeg er helt skør med din adventskrans - skide go' ide! 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jubiiiii, det er mig jo! Og tusind tak for de søde ord om min blog.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D