torsdag den 20. december 2012

Pssst.. Udsalg!




Fantastisk, intet mindre! Jeg kom tilfældigt fborbi HM igår, og sørme om de ikke allerede nu har sat hele deres børneafdeling (og lidt af den voksne) på tilbud? Fantastisk! Fik købt en heeeeel del.. Herhjemme elsker vi altså HM, fint tøj til prisen - og prisen er altid dejlig billig. Og på den måde kan man jo få lov at købe dobbelt så meget :-)

Jeg fik sikret julekjolen, til bare 70kr. Mynthe elsker den! Den er da også fantastisk - gid de lavede den i størrelse voksen. Og ellers fik jeg købt lidt trøjer, kjoler, leggins mm. Jeg fik lige omkring 10 stk. tøj for bare 400kr - og bedst af alt, havde et tilgodebevis, så ganske gratis shopping til mig. Se dét er shopping når det er allerbedst!
Så skynd dig, måske er din HM også tyvstartet? Det er med at komme til før alle de andre tilbuds-shoppeglade mødre. God tur..

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting du har købt!
    Og tak for tippet om udsalget;-)

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg er vild med svanekjolen! Simpelthen så fin :-)

    Og så har jeg læst med i tavshed hele december, og synes da lige jeg skylder dig en kæmpe anerkendelse af din helt fantastiske kreative kalender. Jeg har været super imponeret over alle de gode ideer - den ene ting finere end den anden. Jeg har bare ikek fået kommenteret før nu - så hermed en samlet buket roser for dit store arbejde! :-) Jeg håber at alle ideerne bliver liggende til nogle stunder med mere tid.

    Glædelig jul til Mynthe og mor :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Min store datter er også ejermand af både svanekjolen og den med palietter - og den med palietter er en favorit herhjemme; både hos datter og mor (og jeg ville som dig ønske, at den var der i en voksen variant). Er også vild med H&M: godt tøj til gode priser - har dog også en stor kærlighed til mærketøjet, men det er kun når pengene er til det :)

    Glædelig jul

    ps. dejlig kreativ inspiration til hvad man kan lave med de kære børn - du har i hvert fald givet mig mange gode idéer.

    SvarSlet
  4. Fine fine sager..kjolen med pailletter findes i voksenstr...eller ikke helt samme model, men ligner ganske meget. Jeg købte den i går;)
    Den kunne fås i 2 varianter: sort tylskørt/ overdel medgrøn/blå pailletter og creme tylskørt/ overdel med sølv og lyse pailletter. Rigtig glædelig jul! Mange hilsner fra Sanne

    SvarSlet
  5. Så heldig du var med kjøpene dine! Flotte klær til en billig penge. Ikke dumt til jul :0

    SvarSlet
  6. Hej Camilla, du har vundet min give away:) Hvis du mailer mig din adresse i dag kan jeg få dem med posten i dag og forhåbentlig kan det nå frem inden jul. Kh. Mie

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D