onsdag den 19. december 2012

Kreativ julekalender # 19

19. December - Træhuse til pynt (Applicata look a like - næsten da!)

Du skal bruge:
Træhuse (har selv savet dem af en stumperne fra en gammel træliste), malertape, maling, pensel, evt "maler platte" 

Først sættes malertapen på i den ønskede 'højde' og malingen gøres klar - og husk så lige at forklar barnet hvor der skal males ;-)

Og så er det ellers bare at male hus-tagene som barnet behager

Mynthe gik virkelig op i det med liv og sjæl..
- Efter maling skal de lige stå til tørre et par timer

Og vupti, fin fin pynt til hjemmet - helt og aldeles moderne og gratis fra barnehånd, og ikke til en mindre formue! Tvært imod, med enorm affektionsværdi - hvis du spørger mig'
(Disse er en gave til Oldefar, men ssshhh..)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. De er SÅ fine! Hvor er du sej at du selv har været i gang med saven - jeg lokkede en kollega, da jeg lavede min version:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D