søndag den 9. december 2012

Har du lyst til at strikke en Sackboy?

Okay, jeg kan lige så godt indrømme det med det samme! Jeg anede intet om hvem ham hersens 'Sackboy' var, og faktisk kan jeg overhoved heller ikke strikke! Indrømmet, ja, og det stinker - for jeg ville viiiiiirkelig gerne kunne det, men mine dumme dumme hænder tillader mig ikke nogensinde at kunne desværre. SÅ.. Da jeg fik muligheden for at få mit helt eget Sackboy DIY strikkesæt, blev jeg pænt ærgerligt - men hey, så er der jo en af mine skønne læsere der måske kunne have lyst til at strikke ham og lære ham bedre at kende?

Har du lyst til at prøve? Så smid en kommentar under indlægget her inden imorgen aften kl 24, så finder jeg en heldig vinder
Vinder du DIY pakken, kan du sammen med mange andre vise din helt egen hjemmestrikkede Sackboy frem på Instagram hvis du 'tagger' dit billede #diysackboy 

Jeg er dog blevet lidt klogere!
Ham Sackboy er en fræk lille eventyrs lysten fyr, som du kan møde i playstation spillet Little Big Planet. Sackboy viser følelser og er altid med på den værste, et stort hit hos børnene!

Herhjemme er det faktisk nærmest kun manden der spiller playstation, og så er det Fifa med drengene (ja ja, han er 'sådan en'.. tihiii..) Men Mynthe er begyndt at interessere sig mere og mere for det, eller, hendes nysgerrighed er vakt. Jeg har nu aldrig været den store spiller, i mine unge teenage år havde jeg en gammel stor grå playstation 1 med min far hvor vi spille Tekken og Need for speed, jeg kan tydeligt huske det og vi havde nogle gode timer, men så sluttede min playstation karriere ligesom også dér! Men men men, vi har netop fået det nye 'Sport Champions' ind af døren, så nu skal mor her game, det er nemlig det dersens 'nye' smarte move noget hvor man kan hoppe rundt og skabe sig ånssvag til boksning, tennis og andre sportsgrene - se så tror jeg godt jeg gider spille playstation, og Mynthe, ja mon ikke hun kan tæske mig i en god dance off.. Tihii..



"Præmien til denne Give Away er sponsoreret. 
Jeg både til- og fravælger produkter som præmier 
til Give Aways her på siden, jeg vælger kun 
 hvad  jeg  selv mener jeg kan stå inde for..."
- Se min reklamepolitik her


Image and video hosting by TinyPic

20 kommentarer:

  1. Hvor er han fin- og jeg vil da bestemt gerne have muligheden. Ikke at jeg kan strikke, men det kan min dejlige mor! ;)

    Julehilsner
    Christina

    SvarSlet
  2. Jeg kan desværre ikke strikke, men det kan min mor. Drengen ville elske den - han spiller ofte spillet

    SvarSlet
  3. Den er så fin... Den vil knægten blive lykkelig for hvis jeg strikkede den til ham.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Den er så fin... Den vil knægten blive lykkelig for hvis jeg strikkede den til ham.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Der var du heldig! Han er din ;-)
      Send mig en mail

      cn.joergensen@hotmail.com

      Slet
  6. Haner så kær! Jeg er med :)

    Glædelig 2. søndag i advent.

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  8. Den kunne da være sjov at strikke :)

    SvarSlet
  9. Ham kunne jeg helt sikkert godt tænke mig at strikke! Så fin han er ;-)

    SvarSlet
  10. Mine børn ELSKER Little Big Planet - og jeg er sikker på, at vi kan lokke Bedste til at strikke fyren ;)

    Kh Mette
    mette@spex.dk

    SvarSlet
  11. EJ ham vil jeg gerne strikke, han kunne være mit næste projekt:-)

    SvarSlet
  12. Ham vil jeg vildt gerne strikke! sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  13. Meget gerne, han er da SÅ sød.

    SvarSlet
  14. Weee, jeg kan også nå at være med, han er jo mega-sej:-)
    Hilsen Karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  15. uh jeg vil meget gerne deltage, jeg hæklede den for et par år siden!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  16. Er glad for at klokken ikke endnu er 24.00 :o)
    Han er bare for sød

    Vh Britt

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D