torsdag den 6. december 2012

Kreativ julekalender for børn # 6

 6. December - Rudolf og julemand blomsterpinde

Du skal bruge: 
Trækugler, træpinde (jeg har brugt grillspyd) maling, tush til øjne, papir til nissehue, vat, piberensere 

Først males kuglerne, 
jeg satte en skrue i kuglen så det var nemmere for Mynthe at holde fast 

Kuglerne sættes på pindene, jeg brugte en lim pistol - også til at montere gevirene

 Nissehue, skæg og halsterklæde, samt Rudolfs næse sættes fast 

Øjne tegnes, svært men det gik - mor her hjalp også lidt til  

Mynthe var overbevist om at Rudolf har fregner 

Så er der lidt jule 'pynt' til blomsterne

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Kære:-) Det ser rigtig ud som om I hygger jer her i december. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Har sendt dig en mail - håber jeg.

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde! Sikke en god kreativ idé til børnene..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D