onsdag den 19. december 2012

Julekort anno 2012




Julen byder på rigtig mange traditioner, forskellige traditioner fra familie til familie - meget af det, er jo i virkeligheden hvad man selv gør det til.
Men jeg synes at en af de traditioner ved julen der er værd at holde ved, er julekortene, de personlige håndskrevne julekort med et gammeldags frimærke. Ikke noget med email, comerputerskrift el. lign. nej, et godt gammel daws' et! Det er en kæmpe udgift alene i frimærker, især hvis man skriver mange - men jeg synes det er det hele værd. 
Desværre er der ikke mange der holder fast i denne tradition, og jeg må da indrømme at det er lidt vedmodigt at skrive SÅ mange julekort, år efter år, for kun at modtage 3-5 stykker selv... Men men men, det skal ikke slå mig ud, jeg bliver ved! 

Sender du julekort?... Og hvilken 'måde' vælger du?

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Du er for sej!

    Jeg har skrevet håndskrevne og personlige kort, de år jeg har haft overskud til det.
    I år er det ikke blevet til noget, men mon ikke jeg vender stærkt tilbage næste år. :)

    SvarSlet
  2. Åh jeg kender det alt for godt! Er vild med tanken om det håndskrevne julekort og ynder selv at sende dem hvert år- Men ja det er nu lidt skuffende at sende mere end 30 julekort af sted med posten og selv kun modtage 5. Men men det er jo ikke derfor jeg gør det og jeg vil helt sikkert fortsætte!
    Skønt billede af Mynthe!
    Og rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  3. Jeg sender også hvert år julekort. Jeg må indrømme at jeg skriver julekortet på computer, jeg skriver hvad der er sket i året der gået. Derimod designer og klipper og klistre selv udseendet af kortet, hyggelig proces. (Se årets julekort på mon blog)
    Jeg sender ca. 22 stk og ja portoen er blevet dyr....

    SvarSlet
  4. KLART håndskrevne og kun håndskrevne!!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D