torsdag den 16. december 2010

Strik strik strikstrikstrikstrikstrik og strik!

Det er vidst ingen hemlighed at jeg elsker strik - Masser at strik, alt i strik faktisk. Trøjer, cardigans, veste, kjoler mm. Alt. Det eneste problem er så bare at jeg ikke kan strikke! Heldigvis har Mynthe en Olde der er sød til at strikke. Og i mellemtiden er det da super skønt at man kan købe massevis af skøn strik i hm til sort set ingen penge - det er godt nok langt fra hjemmestik, men kvaliteten er god og super dejlig blød. 
Strikkjolen her er fra hm og til bare 79,95,- Jeg synes den er skøn, og så er den tilmed dejlig varm.




Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Ja - den er da bare vildt hyggelig - og så kan man jo dårligt strikke en magen til for så lille et beløb... :)

    SvarSlet
  2. Den købte jeg til Frida i sidste uge:) Den er bare skøn og ja den er nemlig super blød!

    SvarSlet
  3. sådan en har min Lea også, de er bare super fine..

    SvarSlet
  4. Den er virkelig skøn.
    Knus Louise, som også har strikkjole på i dag :)

    SvarSlet
  5. Enig i at den er skøn. Jeg har også købt den til min datter på 2 bare i grå. Ville gerne have haft den røde også, men den var ikke i den rigtige størrelse.

    SvarSlet
  6. Den er også moderens nye yndlings tøj herhjemme, men Lillen er ikke helt enig, øv!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D